• Mest lästa inlägg

  • Mest klickade

Invasioner då och nu

invasionda

Min senaste film: ”FOLKFÖRSVAR”.

invasionnu

 

 

 

5 svar

  1. Med en lätt överdrift kan man säga att de nyttiga idioterna varierar men att dirigenterna och profitörerna är desamma.

    Millds satellitvision imponerar som vanligt.

  2. ”För att den verkliga innebörden av vår politik inte skall bli uppenbar i förtid för gojerna, ska vi dölja den under skenet av en human strävan”

    Protokoll nr 6, Sion vises protokoll

  3. Håller med ovanstående kommentarer – men vill tillägga att dina filmer är roliga, jag har i alla fall kul, trots det allvarliga i att ”dirigenterna och profitörerna ” försöker på alla sätt o vis att slå ner oss. På mig har det en uppfriskande känsla, jag blir bara mer o mer upprorisk ju äldre jag blir.

  4. Jag tittade just på ”Jans Montage” – du är väldigt rolig o kreativ. Fler borde se detta, det är igenkännande o skratt. Tusen tack, för vi behöver skrattet också!

    • Tack Lena! Fotomontagen och kortfilmerna är ju vad jag själv tycker är roligast att ägna mig åt. Vad gäller montagen så känns det som att jag nu funnit en nisch, värd att satsa mer på.

      Finns det fler än jag själv som tycker att de ibland är träffande – så mycket bättre! Vi behöver få skratta ofta, för orka med alla de galenskaper som ju egentligen rymmer en djup tragik.

Lämna en kommentar