Gaza-montage

gaza1

 

 

xgazafotboll

8 svar

  1. Det är viktigt att människor får reda på vilka det är som vill trycka in människor från tredje världen till USA och Europa. De flesta vet inte om det. Det är allas skyldighet att få sin omgivning att förstå. Vi måste se vilken vår fiende är annars kan vi inte värna oss.

  2. Otroligt viktig info i Zionistfrågan!

  3. En annan liknelse från sportens värld är en boxningsmatch där den ene boxaren har båda händerna bakbundna. Den andre boxaren klagar hela tiden på att den bakbundne bryter mot reglerna genom att vända bort hakan och vill att domaren ska varna honom.

  4. Tack Jan Milld för att du finns. Du är ljuset i ett kompakt mörker.

    Jag åker en hel del skidor och i vintras passerade jag förbi dina trakter. Det var dock inga dalkullor jag såg utan hucklen. Det var sinnebilden för jag har åkt många Vasalopp ”I fädrens spår för Framtids Segrar”

    Nu känns det mer som

    ”I främlingars spår för framtida konflikter”

    Man måste snart ända upp till toppstugan för att fortfarande leva i Illusionen att man är i Sverige.

    Låt mig avsluta med ett ordspråk:

    I en galen värd framstår den med förnuft som extrem.

    Jag vill gå i fäders spår och arbeta för framtiden och jag garanterar dig att för att uppnå detta resultat behöver jag inte en enda afrikan eller arab. Dt går så bra med svenskar och nordeuropéer. Det behövs ingen förstärkning från Afrika eller Arabländerna. Vi Svenskar klarar det alldeles utmärkt själva.

    • Går det att göra en demokratisk förändring?

    • Vi svenskar har klarat oss alldeles utmärkt under tusentals år – vad håller våra nutida politiker från höger till vänster på med undrar jag.
      Vi börjar närma oss helvetet och ingen bryr sig!!

Kommentera

