VIT JUL tillönskas alla

SONY DSC

3 svar

  1. Tyvärr ser det ut som om det blir en Grön Jul i år men tack Jan och God Jul själv. Jag hoppas på mer från din analytiska vassa penna nästa år.

    Hoppas att maten och julens ljus är komna till ditt hem och att du finner ro och tystnad under i alla fall dessa dagar.

    Varm Julhälsning från mig och säkert övriga Sverigevänner.

  2. Tack Janne!

    Jag nskar ocks dig En God Jul och Ett Gott Nytt r!

    Jo, frn det ena till det andra – jag hller p att ”kunskapslyfta” en gammal elev till mig. Min julhlsning till denne blev betydligt lngre n vad som var avsett, men jag kom fram till en frga dr det skulle ha passat att tala om hur mycket varje skattebetalande svensk betalar *per person via skattsedeln *fr invandringens kostnader per r.

    Har du ngon aning om detta?

    Nu ska min fru titta p Kalle Anka! Jag tror nog att jag str ver. Det r samma tjat varje r, men det har ju tillkommit nya generationer som inte sett serien tidigare.

    Varma hlsningar Bosse Hofvander

  3. När juldagsmorgon ”glimmar” så sitter jag och går igenom mail och ser att du skickat en julhälsning. Tack och ett gott nytt år! Jag tror 2014 kommer att bjuda på mycket dramatik. Saker och ting kommer att ställas på sin spets under detta dubbla valår. Jag tycker det ligger i luften på något sätt, en känsla. Det går inte att skylla alla samhällsproblem på rasism, hur mycket man än försöker. Åsiktsmonopolet är en gång för alla borta och Sverige kommer inte att bli sig likt igen. Det förstår PK-eliten och agerar alltmer irrationellt och absurt!

Kommentera

